Salut, daca ai ajuns aici sigur inca ai o masina pe combustibil fosil la care trebuie sa-i faci revizie periodica. Asadar tot ca mine, odata la 15-20.000 km trebuie sa-i schimbi uleiul din motor plus ‘niste filtre’: ulei, aer, habitaclu. Mai rar o sa ai nevoie si de un filtru de combustibil sau de ex. sa schimbi antigelul din instalatia de racire sau lichidul de frana odata la 4-5 ani in functie de ce recomanda producatorul.
Pe scurt, am facut o lista de subansamble pe care le-am cumparat de pe site-ul epiesa.ro, pe care in mod sigur il ai si fizic in orasul tau. Asa scapi de costurile de transport, iti creezi cont pe site, alegi tipul masinii si al motorul tau, faci comanda online si ridici piesele din magazinul fizic. Este foarte simplu si eficient, nu ai decat sa astepti confirmarea pe email apoi ai piesele. Daca e weekend, probabil nu se lucreaza asa ca marti sau miercuri cel tarziu esti chemat sa le ridici.
Asadar, urmeaza sa fac si eu o comanda pt. revizia masinii mele Renault, piesele le voi schimba in regie proprie, nu-mi place sa merg la service decat pentru lucruri mai complexe, cum ar fi distributia sau verificarile care trebuie sa le faci odata la cativa ani pentru antigel, lichid de frana sau freon !
Spor la cumparaturi si conduceti cu atentie!
ps: Deoarece a venit sezonul rece si este posibil sa fie polei, gheata sau zapada pe carosabil legea spune ca trebuie ca toate masinile sa fie echipate cu roti de iarna, M+S (mud + snow). De ex. poti face un drum la munte sa fie soare pe vest dar pe nord sa ninga si atunci esti putin cam in dilema daca nu esti pregatit din timp si asta chiar daca nu te afli in plin sezon de iarna.
Asadar, eu mi-am cumparat un set de jante pt Renault Clio si cauciucuri de iarna ca sa nu le dau jos de doua ori pe an, economisesti ceva bani, mai ales daca ai un cric din acela mai mare pe acasa si le poti face singur.